• 2020-04-22 09:42:49
  • ព័ត៌មាន

អំឡុងជំងឺកូវីដ១៩ អតិថិជនដែលរងផលប៉ះពាល់ដោយការលប់ចោលជើងហោះ ត្រូវធ្វើតាមមធ្យោបាយ ៣នេះ

  • 2020-04-22 09:42:49
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

អំឡុងនៃការផ្ទុះឡើងនៃជំងឺកូវីដ១៩ ប្រទេសមួយចំនួនបានបិទការហោះហើរ និងប្រទេសខ្លះរឹតត្បឹត នៃជើងហោះ ក៏៏ដូចជារឹបន្ដឹងអំពីសុវត្ថិភាពនានា ពាក់ព័ន្ធនឹងជំងឺឆ្លងមួយនេះ។ ដូច្នេះការផ្អាក ការលប់ចោលជើងហោះហើរនឹងត្រូវជួប ខណៈអតិថិជនមួយចំនួន បានកក់សំបុត្ររួចជាស្រេចទៅហើយនោះ។ ម៉្លោះហើយ តើត្រូវដូចម្ដេចដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាមួយនេះ? ផ្តល់អាទិភាពដល់អតិថិជនរបស់ខ្លួន អ៊ែមមឺរឹតបានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពលើគោលនយោបាយលើកលែងសម្រាប់ការធ្វើដំណើរយ៉ាងសាមញ្ញមួយសម្រាប់ការកក់ និងប្រាក់សំណងលើសំបុត្រដែលបានចេញហើយ ដល់គ្រប់ទីផ្សាររបស់ខ្លួនលើពិភពលោក ដោយផ្ដល់ដំណោះស្រាយ ៣ចំណុចដូចខាងក្រោមនេះ៖

១ - ទុកសំបុត្ររបស់អ្នក (Keep your ticket)៖ រាល់សំបុត្ររបស់អ៊ែមមឺរឹតដែលបានកក់មុនថ្ងៃទី ៣១ ឧសភាសម្រាប់ការធ្វើដំណើររហូតដល់ថ្ងៃទី ៣១ ខែសីហានឹងត្រូវបានពន្យារពេលដោយស្វ័យប្រវត្តិរយៈពេល ៧៦០ ថ្ងៃ។ អតិថិជនដែលមានសំបុត្របែបនេះ និងត្រូវបានធានាថាសំបុត្ររបស់ពួកគេនឹងត្រូវបានផ្តល់កិត្តិយសហើយពួកគេអាចធ្វើការកក់ឡើងវិញនៅពេលពួកគេសម្រេចចិត្តធ្វើដំណើរ។

នៅពេលណាដែលពួកគេត្រៀមខ្លួនធ្វើដំណើរម្តងទៀត ក្នុងរយៈពេលពីរឆ្នាំគិតចាប់ពីថ្ងៃដែលសំបុត្ររបស់ពួកគេត្រូវបានចេញដំបូងពួកគេគ្រាន់តែទាក់ទងជាមួយអ៊ែមមឺរឹត ឬភ្នាក់ងារទេសចរណ៍របស់ពួកគេដើម្បីកំណត់ពេលហោះហើរឡើងវិញ។ សំបុត្ររបស់ពួកគេនឹងត្រូវបានទទួលយកសម្រាប់ជើងហោះហើរណាមួយទៅកាន់គោលដៅអ៊ែមមឺរឹតតែមួយ ឬទៅកាន់ទីក្រុងមួយផ្សេងទៀតនៅក្នុងតំបន់អារ៉ាប់តែមួយដោយឥតគិតថ្លៃសម្រាប់ការផ្លាស់ប្តូរ។ អ្នកដែលមានបំណងកក់សំបុត្ររបស់ពួកគេដើម្បីធ្វើដំណើរទៅតំបន់ផ្សេងទៀតក៏អាចធ្វើបានដែរ អ៊ែមមឺរឹតនឹងមិនគិតថ្លៃការចេញសំបុត្រទេលើកលែងតែថ្លៃសំបុត្រធ្វើដំណើរខុសគ្នា។

២ - ស្នើសុំប័ណ្ណធ្វើដំណើរ (Travel voucher)៖ ប័ណ្ណធ្វើដំណើរមានសុពលភាពមួយឆ្នាំគិតចាប់ពីថ្ងៃដែលប័ណ្ណត្រូវបានចេញហើយអាចពន្យារដល់ឆ្នាំទី ២ ។ ប័ណ្ណទូទាត់អាចត្រូវបានប្រើសម្រាប់ផលិតផលឬសេវាកម្មណាមួយរបស់អ៊ែមមឺរឹត ដែលមានន័យថាអតិថិជនអាចប្រើវាដើម្បីទូទាត់ថ្លៃសេវាកម្មសម្រាប់ការហោះហើរទៅកាន់គោលដៅណាមួយនៅក្នុងថ្នាក់កាប៊ីនណាមួយឬសេវាកម្មផ្សេងទៀត។ មិនមានថ្លៃផ្លាស់ប្តូរចំពោះប័ណ្ណនេះទេដូ ច្នេះអតិថិជននឹងមានភាពបត់បែនជាងមុនក្នុងការរៀបចំកាលវិភាគឡើងវិញនៅពេលពួកគេត្រៀមធ្វើដំណើរម្តងទៀត។

៣ - ប្រាក់សំណង(Refund)៖ អតិថិជនដែលបានជ្រើសរើសការទុកសំបុត្រឬបានជ្រើសរើសយកប័ណ្ណធ្វើដំណើរនៅតែអាចដាក់ពាក្យសុំយកប្រាក់សំណងវិញបាន ប្រសិនបើពួកគេមិនអាចធ្វើដំណើរបាន។ មិនមានការពិន័យលើការសុំប្រាក់សំណងទេ។ អ៊ែមមឺរឹតក៏បានផ្តល់ភាពងាយស្រួដល់អតិថិជនក្នុងការស្នើសុំជម្រើសទាំងនេះតាមអ៊ិនធរណេតតាមរយៈទម្រង់ពាក្យស្នើសុំ ។

ក្រៅពីមធ្យោបាយខាងលើ ដែលលើកឡើងអំពីការពន្យារពេលនៃការហោះហើរ និងការទូទាត់សំណង ផ្សេងៗ ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍មួយនេះ ក៏បានប្រាប់អំពីការរឹតបន្ដឹងវិធានអនាម័យ អំឡុងជំងឺកូវីដ១៩ ផងដែរ។

លោក Adel Al Redha ប្រធានផ្នែកប្រតិបត្តិការរបស់អ៊ែមមឺរឹតបានមានប្រសាសន៍ថា “ការធ្វើតេស្តបានដំណើរការទៅដោយរលូនហើយយើងសូមឆ្លៀតយកឱកាសនេះថ្លែងអំណរគុណដល់អាជ្ញាធរសុខាភិបាលឌូបៃចំពោះគំនិតផ្តួចផ្តើម និងដំណោះស្រាយប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិត។ រឿងនេះមិនអាចទៅរួចទេបើគ្មានការគាំទ្រពីអាកាសយានដ្ឋានឌូបៃ និងអាជ្ញាធររដ្ឋាភិបាលដទៃទៀត។យើងកំពុងរៀបចំផែនការដើម្បីពង្រីកសមត្ថភាពតេស្តនាពេលអនាគត និងពង្រីកដល់ជើងហោះហើរផ្សេងទៀត ដែលនេះនឹងជួយឱ្យយើងអាចផ្តល់ព័ត៌មានបញ្ជាក់ភ្លាមៗដល់អ្នកដំណើររបស់អ៊ែមមឺរឹតដែលធ្វើដំណើរទៅប្រទេសណាដែលត្រូវការវិញ្ញាបនបត្របញ្ជាក់ពីវីរ៉ុសកូវីដ​ ១៩។ សុខភាពនិងសុវត្ថិភាពរបស់បុគ្គលិក និងអ្នកដំណើរនៅអាកាសយានដ្ឋាននៅតែមានសារៈសំខាន់បំផុត។

អ្នកដំណើរក៏ត្រូវពាក់ម៉ាស់ដោយខ្លួនឯងនៅក្នុងអាកាសយានដ្ឋាន និងនៅលើយន្ដហោះក៏មានការធ្វើតាមការណែនាំពីគម្លាតសង្គមដែរ។ អ៊ែមមឺរឹតបានផ្លាស់ប្តូរសេវាកម្មក្នុងយន្តហោះរបស់ខ្លួនសម្រាប់ហេតុផលសុខភាព និងសុវត្ថិភាពផងដែរ។”

អត្ថបទ៖ ប៊ិន ប៊ុណ្ណា

មតិយោបល់