• 2016-11-28 00:32:01
  • ព័ត៌មាន

វិធីសាស្រ្ត ដើម្បី​រក្សា​ភ្ញៀវ​​ឲ្យ​​​​​​​​​​គង់វង្ស​ ​ពី​សហគ្រិន​​​​ជោគ​ជ័យ​

  • 2016-11-28 00:32:01
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

ការ​រក្សា​​ភ្ញៀវ​​​ ឲ្យ​​​​នៅ​គាំ​ទ្រ​ បន្ត​​ប្រើ​ប្រាស់​ ផលិត​ផល ឬ​សេវាកម្ម​​​ របស់​​​ជំនួញ​មួយ​ មិន​ថា​ តូច​ឬ​ធំ គឺ​ជា​ចំណុច​ខ្លាំង​​​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ ​​ ព្រោះ​អាជីវកម្ម​មួយ​អាច​​ដំណើរ​​​ការ​​ទៅ​បាន​ គឺ​អាស្រ័យ​លើ​អតិថិជន​។ ​ដើម្បី​​​​​​​ជា​ការ​​ចែក​រំលែក​​ នាយក​ប្រតិបត្តិ​នៃ​ក្រុមហ៊ុន Karanak Capital KOI ​ជា​សហគ្រិន​វ័យ​ក្មេង​កំពុង​ជោគជ័យ​ខ្លាំង​ក្នុង​មុខ​ជំនួញ គឺ​ លោក ឃន ឈុនដារ៉ា ​ បាន​លើក​ឡើង​បី​ចំណុច​​ ​ ទៅ​ដល់​សាធារណជន​ ​​នៅ​ក្នុង​ឱកាស​ទិវា​សប្ដាហ៍​​សហគ្រិន​ពិភព​លោក​ កម្ពុជា ២០១៦ ​​កន្លង​ទៅ​។ ​​

លោក ឃន ឈុនដារ៉ា កំពុងនិយាយ

១. សេវាកម្ម​​​ជូន​​អតិថិជន

ម្ចាស់​​ពាន​រង្វាន់​​សហគ្រិន​ឆ្នើម​​វ័យ​​ក្មេង​ឆ្នាំ​២០១៥ បាន​​​សង្កត់​​ធ្ងន់​ថា ចំណុច​នេះ​ គឺ​ជា​ស្នូល​សំខាន់​​បំផុត​​ក្នុង​ការ​រក្សា​ភ្ញៀវ​​។ លោក​បាន​បញ្ជាក់​​​ថា សេវាកម្ម​ជូន​​អតិថិជន​​ គឺ​ធ្វើ​យ៉ាង​ណា​​ឲ្យ​អ្នក​ទិញ​​ មាន​ភាព​ងាយ​​​ស្រួល​​​ពេល​ចូល​​ទៅ​កន្លែង​​របស់​ខ្លួន ដូច​ជា​​ងាយ​ស្រួល​​ចត​​ម៉ូតូ​-ឡាន ងាយ​ស្រួល​អង្គុយ ពេញ​ចិត្ត​​​​និង​ទិញ​​។ លោក​បាន​លើក​​ឧទាហរណ៍​​​ពី​ចំណុច​តូច​​​​មួយ​​ថា ​​ នៅ​ហាង​​លក់​ស៊ុប​​​ម្រះ​​​មួយ​​ បើ​សិន​​​ពុំ​មាន​ការ​យក​​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​លើ​អនាម័យ ដូច​ជា​​បុគ្គលិក​ទុក​ក្រចក​វែង​ពេល​លើក​ម្ហូប នោះ​​អតិថិជន​​ប្រាកដ​ជា​ពិបាក​​នឹង​មក​ម្ដង​ទៀត​។​​

​​​២. រក្សា​ទំនាក់​ទំនង​ជា​មួយ​អតិថិជន​

រាក់​ទាក់​ជា​មួយ​​ភ្ញៀវ​​​​ ជា​ពិសេស​អ្នក​ដែល​ចូល​ទៅ​ជាវ​​ផលិត​ផល ឬ​សេវាកម្ម​​របស់​ខ្លួន​ជា​ញឹក​ញយ ដូច​ជា​សួរ​ពួក​គេ​ថា "ហេតុអ្វី​​ បង​​​មក​យឺត​​​ម្ល៉េះ​ថ្ងៃ​នេះ​ " ឬ​អាច​សួរ​ចំណូល​ចិត្ត​របស់​ពួក​គេ​លើ​ ផលិត​ផល​​ឬ​សេវា​របស់​ខ្លួន។ ចំណុច​ទាំង​នេះ​ គឺ​​ធ្វើ​ឲ្យ​​អតិថិជន​ យល់​ថា ក្រុមហ៊ុន​ ឬ​ស្ថាប័ន​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​លើ​ខ្លួន​ដូច​ជា​​ស្ដេច​។ នេះ​បើ​​តាម​ការ​​លើក​ឡើង​​ របស់​ លោក​ ឈុន ដារ៉ា​។ ​​​​​

៣. រក្សា​គុណ​ភាព សេវា​ ឬ​ផលិត​ផល

សហគ្រិន​ឆ្នើម​​វ័យ​​ក្មេង​រូប​នេះ បាន​បន្ត​ថា ទោះ​ជា​​មាន​អតិថិជន​​​​ការ​គាំទ្រ ផលិត​ផល​​ ឬ​សេវាកម្ម​​​ច្រើន​ក៏​ដោយ អ្នក​គ្រប់​គ្រង​អាជីវកម្ម​មួយ​​ មិន​គួរ​ធ្វេស​ប្រហែស​ភ្លេច​គិត​ពី​ការ​រក្សា​គុណភាព​សេវា​កម្ម ឬ​ផលិត​ផល របស់​ខ្លួន​ឡើយ ព្រោះ​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​បាត់​បង់​អតិថិជន​របស់​ខ្លួន​បន្តិច​ម្ដង​​ៗ​។ ដូច​នេះ​អ្នក​គ្រប់គ្រង​គួរ​​ចុះ​ពិនិត្យ​គុណ​ភាព​ សេវា និង​ផលិត​​ផល ឲ្យ​បាន​ដិត​ដល់​៕​​​

អត្ថបទ៖ មាន រតនា

មតិយោបល់